قلبم را تقدیمت میکنم تا......

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤


 

قلبم راتقدیمت میکنم تا بدانی بی ریاترینم
اشکی برای اندوهت می ریزم تابدانی پر احساس ترینم
شوق وصال حس غریبی است
برایت ترسیم میکنم حس خوشبختی را تا بدانی خوشبخت ترینم
موجی از عشق را برساحل وجودت میفرستم
تا بدانی عاشق ترینم وشعرم را تقدیمت میکنم
تا بدانی که من ساده ترینم



نظرات شما عزیزان:

mariam
ساعت14:12---4 آذر 1391
سلام وبت واقعاعالی

اگه تونستی به وب ماهم سربزن مر30

نظــــــــــــــــــــــــــ ـریادت نره http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(5).gif


mariam
ساعت14:11---4 آذر 1391
سلام وبت واقعاعالی
اگه تونستی به وب ماهم سربزن مر30
نظــــــــــــــــــــــــــ ـریادت نره http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(5).gif


f@rzin
ساعت14:23---28 شهريور 1391
بیادتم...
چون دوست دارم...

چون برام عسسسسسسسسسیسی

ناراحتم...
چون از من دوری...

دلم گرفته...
چون نمی بینمت...

فقط خوشحالم که سلامتی..........

سلام عسسسسسسسسسسسسسیس
دل...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 16 تير 1391برچسب:,سـاعت 19:24 نويسنده ❤mahsa
яima